Politica de calitate
Compania TDF Pompe, vinde echipamente de pompare, dispozitive de măsurat și de control, de filtrare și ermetizare.
Conducerea companiei TDF Pompe a decis să adopte managementul calității ca cultură de afaceri, instrument care susține direcția strategică a companiei și este vizat asupra clientului ca principalul pilon al activităților sale de afaceri. Toate acestea formează fundamentele politicii noastre de calitate:
- Un avantaj suplimentar al ofertei noastre este funcția de asistență tehnică și consultanță, pe care o oferim clienților și potențialilor clienți, atât la solicitările lor, cât și prin transmiterea documentației, prin răspunsurile la apelurile telefonice în scopul satisfacției necesităților clienților.
- Ne dezvoltăm permanent, analizând noi piețe, fapt ce ne oferă posibilitatea să extindem cunoștințele noastre și să oferim soluții clienților noi.
- Susținem gestionarea conformă a stocurilor de produse la depozite, ceea ce ne permite să oferim termene de livrare optime.
- Este alegerea ideală a produsului sau serviciului, care satisface cel mai bine necesitățile clientului.
- Ca rezultat al cooperării noastre, satisfacem pe deplin necesitățile clienților noștri.
- Creăm o imagine corporativă a companiei prin gestionarea marketingului, punând accent pe Politica de comunicare.
Aceste obiective sunt rezumate în două poziții principale:
- Oferim clienților noștri consultanță tehnică pentru a răspunde așteptărilor și necesităților lor, respectând în același timp cerințele tehnice și legale aplicabile.
- Menținem o gamă largă de produse calitative, care corespund necesităților clienților noștri, precum și efectuăm cercetarea și evaluarea noilor produse.
Aplicând o abordare preventivă pentru asigurarea calității, noi identificăm riscurile și oportunitățile, care pot afecta prestarea serviciilor noastre, astfel încât sunt respectate următoarele principii pentru a atingerea obiectivele noastre:
- TDF Pompe are cea mai puternică echipă de profesioniști, implicați în atingerea obiectivelor.
- Conducerea trebuie să garanteze că personalul cunoaște sistemul calității, îl înțelege și îl respectă.
- Toate domeniile de activitate ar trebui să cerceteze, să aplice și să partajeze cele mai bune proceduri de afaceri.
Prin susținerea acestei Politici, noi garantăm continuitatea activității, creșterea și respectul față de compania noastră.